Θεωρείται ως ένας από τους ανερχόμενους και σημαντικούς συνθέτες του γαλλικού κινηματογράφου την τελευταία δεκαετία. Κινηματογραφικός πατέρας του υπήρξε ο Κώστας Γαβράς, η συνεργασία τους άλλωστε υπήρξε και είναι σταθερή από το 2002 όταν ο Ελληνογάλλος σκηνοθέτης του εμπιστεύεται το μουσικό μέρος των ταινιών του αλλά και αρκετών παραγωγών του. Αυτοδίδακτος ως μουσικός αλλά οπαδός της εικαστικής φαντασίας που λάτρευε ο Μπέλα Μπάρτοκ ο Αρμάντ Αμάρ ξέρει καλά πως μοναδικό κίνητρο για δημιουργία είναι αυτό της περιέργειας για τα πράγματα γύρω του. Τι ζητά ο σκηνοθέτης? Τι νιώθουν ως ανάγκη οι ήρωες της ταινίας, τι βγάζει από μέσα του παρατηρώντας τα πλάνα της κάμερας? Από το ΑΜΗΝ και μέχρι σήμερα πέρασαν 7 χρόνια όμως ο Αμάρ - μαροκινής καταγωγής και με προυπηρεσία στην σύνθεση μουσικής για μπαλέτο και χορό - υπήρξε άκρως δημιουργικός γράφοντας 20 σάουντρακ. Η αισθητική της Ανατολής είναι ευδιάκριτη στον ήχο του κυρίως λόγω των οργάνων που χρησιμοποιεί στην ορχήστρα (ντουντουκ, μαντολίνο,
Σχόλια
1. Κάτι έκανε σωστά και έφτασε στα Όσκαρ
2. Κάτι έκανε λάθος και δεν πήρε το Όσκαρ
Όποιος θέλει μπορεί να διδαχθεί.
Και φυσικά όταν φτάνουν στο κόκκινο χαλί δεν θέλουμε να τους βλέπουμε να ποζάρουνε σαν φουκαράδες. Κάνεις δεν τους κάνει χάρη που είναι εκεί, αν φτάσεις εκεί άξιζε να φτάσεις. Αυτό το λέω γιατί η φωτό που κυκλοφορεί απο το κόκκινο χαλί με τον Λάνθιμο είναι για να τους αφήσεις κέρματα μπροστά στα πόδια τους. Λες και πήγανε ακάλεστοι σε γάμο στήθηκαν.