ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Ο ΠΟΛΙΟΡΚΗΤΗΣ


Δεν σχολιάζω συχνά την πολιτική επικαιρότητα αλλά όταν ένας μουσικός της ποπ κάνει δηλώσεις που ούτε ο δικός μας ο Πανίκας έχει κάνει τότε το πράγμα αλλάζει.

Τι είπε ο Δημήτράκης να κάνουμε? Να κάνουμε τα Σκόπια λαμπόγυαλα. Αυτό είπε.

Από άνθρωπο που δεν κατάφερε να κατακτήσει την Eurovision το βρίσκω λογικό να κατακτήσει τα Σκόπια. Το γειτονικό κρατίδιο μέσω της Eurovision κατάφερε να διακριθεί αρκετές φορές στην 10αδα του τελικού και φυσικά κατάφερε έστω και κατά λάθος πέρυσι να αναγνωριστεί από την σπίκερ της ΕΡΤ Μ. Μπακοδήμου ως "Μακεδονία". Οποτε ο Δημήτρης είπε να γίνει Πολιορκητής και να τελειώνουμε με αυτή την ξεφτίλα που θέλει την Βοσνία και την Σερβία να σπαταλάνε 12αρια στην Μακ...εεε...ΠουΓουΔουΜου! Κοινώς Comme Ci Comme ca!

ΥΓ: Δημήτρη αφού δεν μασάς αγόρι μου πάρε θέση και για την κόντρα Εϊπίδη - Σκηνοθετών. Έχω βαρεθεί να με ρωτάνε φίλοι και γνωστοί τι γνώμη έχω και γιατί δεν την λέω και πότε θα γράψω... Λίγη υπομονή και θα τα πούμε και αυτά... Άλλωστε κοντοζυγώνει η ώρα της αληθινής κρίσης...

Σχόλια

Ο χρήστης BOSKO είπε…
Είχα έμπνευση! Μπες να δεις το νέο postάκι μου! Αφιερωμένο! Παρ' την κάλπη πάνω σου, αγόρι μου, που έλεγε και ο Τζιμάκος...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΛΙΣΤΕΣ

ΣΤΕΡΕΟ ΝΟΒΑ - ΝΕΑ ΖΩΗ 705 (ΤΟ ΣΑΟΥΝΤΡΑΚ ΜΙΑΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΕΡΘΕΙ ΠΟΤΕ)

ΟΙ 100 ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΔΑΝΙΚΑ