80 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΔΥΟ ΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟΚΛΑΜΠ - ΟΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΦΕΤΙΝΑ ΟΣΚΑΡ ΚΑΙ O ΠΑΝΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ 9.58 ΜΕ ΕΠΙΣΗΜΟ ΕΝΔΥΜΑ


Είμαστε πολλοί! Αυτοί που αγαπάμε να αγαπάμε και να μισούμε τα Όσκαρ εννοώ. Στο Seven Film Gallery της Σβώλου (δείτε τις προβλέψεις τους για τα φετινα όσκαρ) ο Τάσος πήρε την γενναία απόφαση να μαζέψει σε ένα σημείο όλες τις ταινίες που διακρίθηκαν με Όσκαρ καλύτερης ταινίας από το 1928 και μέχρι πέρυσι. Όλες? Με εξαίρεση το Wings (την πρώτη που διακρίθηκε και 2-3 μεσοπολεμικά που δεν υπάρχουν ούτε σε dvd περιοχής 1 θα τα βρείτε όλα και μπορείτε να πάτε μέχρι την Σβώλου και να τα απολαύσετε). Η απορία του τώρα είναι ποιος θα κάτσει στο ράφι δίπλα στους Κοέν? Η απάντηση νομίζω πως έρχεται ξημερώματα Δευτέρας φίλε Τάσο. Μέχρι τότε η Μαρία θα καμαρώνει για την συλλογή του Gallery κλείνοντας παιχνιδιάρικα το μάτι στον Σων Πεν ενώ η Μαριάνα θα ποντάρει όλα της τα λεφτά στον θρίαμβο του Μπέντζαμιν Μπάτον. Φρούδες ελπίδες νομίζω...

9.58 ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΑ ΣΑΟΥΝΤΡΑΚ!

Είναι μια από τις στιγμές που περιμένω με ανυπομονησία κάθε φορά τα τελευταία χρόνια. Η ειδική εκπομπή του 9.58 για τα φετινά Όσκαρ σας περιμένει απόγευμα Παρασκεύης (στις 5 μμ).

Θα ακουστούν τα 8 υποψήφια σάουντρακ για Όσκαρ μουσικής και τραγουδιού ενώ θα υπάρχει και μια επιλογή από τις μουσικές και τα τραγούδια και των υπόλοιπων ταινιών, κάποιες εκ των οποίων έχουν πράγματικα εξαιρετική μουσική αλλά έφαγαν πόρτα από τις αντίστοιχες κατηγορίες.

Επίσης θα έχω μια κουβέντα με έναν πολύ καλό συνάδελφο, που διαθέτει την ίδια ακριβώς τρέλα με εμένα ώστε να αφιερώνει τις εκπομπές μιας εβδομάδας στην κινηματογραφική μουσική και να κάνει 3 εξαιρετικές αποκλειστικές συνεντεύξεις με τον Νίκο Κυπουργό και δύο από τους φετινούς υποψηφίους συνθέτες, τους Τζειμς Νιούτον Χάουαρντ και Αλεξάντρ Ντεπλά. Αναφέρομαι στον Πάνο Χρυσοστόμου, τον οποίο μπορείτε να βρείτε στο blog Air-Waves (στο οποίο μπορείτε να δείτε και τις εκτιμήσεις του για τα φετινά Όσκαρ) και φυσικά στην εκπομπή του κάθε Δευτέρα εως Πέμπτη στις 11 το βράδυ στο Δεύτερο Πρόγραμμα.

Με τον Πάνο είχαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα μιλώντας για τα οσκαρικά σάουντρακ και προβλέποντας τους φετινούς νικητές. Μεταξύ μας βρίσκω τολμηρή την εκτίμηση του ότι η Ταράτσι Χένσον του Μπεντζαμιν Μπάτον μπορεί να κερδίσει το β γυναικείου αλλά η μαγεία των Όσκαρ είναι στην πρόβλεψη και στο ρίσκο.

ΥΓ: Χρωστάω άλλες 3 κατηγορίες για πρόβλεψη και σας υπόσχομαι πως εντός Παρασκεύης ή Σαββάτου θα αναρτηθούν όλες.

Φυσικά μπορείτε και εσείς το απόγευμα της Παρασκεύης να μας πείτε την πρόβλεψη σας για τα φετινά Όσκαρ. Ή με ένα σχόλιο στο blog. Δείτε ταινίες, διαβάστε κριτικές και σχόλια, ακούστε μουσικές και τολμήστε. Όσοι περισσότεροι στην γιορτή τόσο καλύτερα περνάμε!

Σχόλια

Ο χρήστης Seven Film Gallery είπε…
Εγώ Γιάννη σκέφτομαι τη Δευτέρα το πρωί να βάλω δίπλα το Wall-e διότι πρώτον έχει κυκλοφορήσει σε DVD και δεύτερον είναι μακράν καλυτερο της υποψήφιας πεντάδας

Ευχαριστούμε για το post , πέρνα από το blog για τη τελική σούμα (ευχές και προβλέψεις)
Ο χρήστης neutrino είπε…
Benjamin και ξερώ ψωμί! Θα σε τσιγκλάω για πάντα -αν δε πάρει έστω και ένα από το μεγάλα, θα το πανηγυρίσω δεόντως μες στη μούρη σας χιχιχι.

άιντε να δούμε τί θα δούμε!
σας ασπάζομαι, κύριε με τις ωραίες μουσικές!
Ο χρήστης igkros είπε…
@ Seven film gallery

Εγώ θα έλεγα να βάλετε τον Σκοτεινό Ιππότη και το Wall-E και όταν θα βγει ο Παλαιστής και ο Μπασιρ να συμπληρώσετε την λίστα
Ο χρήστης igkros είπε…
@neutrino

Έτσι όπως τα υπολογίζω το πιο μεγάλο που μπορεί να πάρει είναι Καλ. Διεύθυνση. Λες η Ταράτσι Χένσον να "κλέψει" το β γυναικείου από την Πενέλοπε?

Αν παρ' όλα αυτά ο φίλτατος Μπέντζαμιν, που διέλυσε το ορθολογιστικό πνεύμα σας, τα καταφέρει εννοείται πως η καζούρα από μια χαριτωμένη σινεφιλ, όπως εσείς αγαπητή, θα είναι επιβεβλημένη ;-P

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΛΙΣΤΕΣ

Ο Ιρλανδός του Μ. Σκορτσέζε είναι η ταινία της χρονιάς για το National Board of Review

ΣΤΕΡΕΟ ΝΟΒΑ - ΝΕΑ ΖΩΗ 705 (ΤΟ ΣΑΟΥΝΤΡΑΚ ΜΙΑΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΕΡΘΕΙ ΠΟΤΕ)