AND THE OSCAR FOR BEST SCORE GOES TO...(ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΟΣΚΑΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΡΕΛΑΣ)



Το 1934 και ενώ ο θεσμός βρισκόταν σε τροχιά καθιέρωσης η Ακαδημία αποφασίζει να εμπλουτίσει την διαδικασία με κάποιες νέες κατηγορίες στις οποίες θα κρίνει επιμέρους κινηματογραφικά επιτεύγματα. Οι κατηγορίες αυτές αφορούσαν την μουσική και τα τραγούδια των ταινιών. Ήταν μια πολύ ωραία αρχή για μια ιστορία που ο Χιτσκοκ θεωρούσε απαραίτητο στοιχείο στις ταινίες του. Ανάλογα με το δεδομένα της κάθε εποχής οι κατηγορίες αυτές διαμορφώνουν και διαφορετικό πρόσωπο με 3, 5 ή 10 υποψηφιότητες.

Πρόκειται σαφέστατα για 2 από τις πιο ενδιαφέρουσες κατηγορίες, ειδικά για όσους νιώθουν μανιακοί των σάουντρακς. Και πως όχι αφού μιλάμε για εκπληκτικούς καλλιτέχνες όπως ο Άλεξ Νορθ, ο Τζον Γουιλλιαμς, ο Αλφρεντ Νιουμαν, ο Ζώρζ Ντελερί, ο Μωρίς Ζαρ, ο Νίνο Ρότα, ο Άλαν Μένκεν, ο Φίλιπ Γκλας, κ.α.

Για τις καλύτερες μουσικές και τραγούδια των Όσκαρ θα μιλήσουμε σήμερα παρουσιάζοντας τους πολυνίκες, τους αδικημένους, εκείνους που κέρδισαν δύο φορές συνεχόμενα, τις γυναίκες και τους Αφροαμερικάνους συνθέτες αλλά και τους συνθέτες του εξωτερικού που έδωσαν το δικό τους στίγμα στην μουσική των Όσκαρ.

Σήμερα το απόγευμα στον 9.58/ΕΡΤ3

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
σε ακούμε, σε ακούμε :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΛΙΣΤΕΣ

Ο Ιρλανδός του Μ. Σκορτσέζε είναι η ταινία της χρονιάς για το National Board of Review

ΣΤΕΡΕΟ ΝΟΒΑ - ΝΕΑ ΖΩΗ 705 (ΤΟ ΣΑΟΥΝΤΡΑΚ ΜΙΑΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΕΡΘΕΙ ΠΟΤΕ)