Χωρίς σχόλια. Με έντονο το συναίσθημα της λύπης, της απόλυτης θλίψης και του τρόμου για την εκποίηση μιας σπουδαίας ελληνικής ιστορίας...
Λήψη συνδέσμου
Facebook
Twitter
Pinterest
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
Άλλες εφαρμογές
Σχόλια
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Γειάσας...κάνατε πολύ καλά που δημοσιέυσατε αυτό άρθρο...γιανά μάθει ο κόσμος που θα διαβάσει το πόστ σας τί 'παίζεται'....και μένα με λυπεί αφάνταστα αυτό..και όση ώρα το διάβαζα ένιωθα ένα βαθύ και διάχυτο πόνο....είναι ντροπή μας και αίσχος!!αυτό έχω μόνο να πώ... νιώθω τόση λύπη...μα τόση...μεγάλωσα με τη μουσική του Μ.Χατζιδάκι...και τον αγαπώ πολύ βαθιά...και δεν ξέρω τι άλλο να πώ...έχετε δίκιο είναι αφάνταστα ληπηρό....ας ελπίσουμε ότι θα βρεθεί κάποια λύση και το τόσο πολύ πολύτιμο αρχείο του Μ.Χατζιδάκι θα παραμείνει στην Ελλάδα όπου και ανήκει....και αυτό το ελπίζω όσο τίποτα....Αθανασία.
Αγαπητή Αθανασία η λύπη δεν είναι απλά που εκποιείται, είναι και για τους θλιβερούς πρωταγωνιστές (ορατοί και αόρατοι) αυτής της εκποίησης που δείχνουν να τους λείπει η ανησυχία και ο ηθικός προβληματισμός για αυτό που κάνουν ή αυτό που σκοπεύουν να κάνουν στο όνομα του Μ.Χ. Δεν ξέρω τι άποψη έχεις και επ' αυτού...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Γειάσου και πάλι αγαπητέ φίλε...προτιμώ να μην εκφράσω καλύτερα την άποψή μου έπ'αυτού γιατί....'θα γίνω και κακιά και θα προσβάλω ανθρώπους πράγματα και καταστάσεις'που λέει κι ένας πολύ καλός φίλος ραδιοφωνικός παραγωγός.....(ας είναι καλά πάντα καλή του ώρα)....αλλά ντροπή τους...ντροπή τους αφού δε μπορούν να σεβαστούν ούτε τη μνήμη του μεγάλου αυτού συνθέτη και ανθρώπου τι άλλο να πώ....απορώ όμως εκείνος τι λέει από εκεί που είναι και τα βλέπει όλα αυτά;;(γιατί είμαι σίγουρη ότι τα βλέπει)...τί λέει γι αυτούς που κοιτάνε να καρπωθούν οι ίδιοι από τη περουσία που κόπιασε αυτός γιανά φτιάξει τόσα χρόνια;;;....τί λέει που ξεπουλάνε με τόσο άδικο και φρικτό τρόπο και που βγάζουν έτσι στο σφυρί τα αγαπημένα του αντικείμενα;;;;....τί λέει που ξεπουλάνε ολόκληρη την ιστορία της χώρας μας οι οποιοιδήποτε άσχετοι, τυχάρπαστοι,ηλίθιοι,τυχαίοι συμφεροντολόγοι;;;.....σίγουρα πιστέυω θα φρίτει και θα αηδιάζει και κείνος μαζί με μας εδώ κάτω...και με τα δίκια του....Αθανασία.
Γκρος, με το που διάβασα την ανάρτηση σου, διότι δεν πήρα το κυριακάτικο "Βήμα", επικοινώνησα με τον Γιώργο Χατζιδάκι. Να μη σε κυριεύει κανένα τέτοιο άσχημο συναίσθημα, διότι, όπως όλα δείχνουν και είναι στην πραγματικότητα, δεν πρόκειται τίποτα να εκποιηθεί. Άσε το ό,τι δε μπορεί να συντηρηθεί το διαμέρισμα της Ρηγίλλης, είναι φοβερή ανακρίβεια. Το διαψεύδει ρητά ο Γιώργος Χατζιδάκις και απορώ πως γράφτηκε. Γνωρίζω τον Γιώργο Σκίντζα που πήρε τη συνέντευξη και θέλω να πιστεύω ότι "παράκουσε" ή του "ξέφυγε". Αυτά...
Όχι, αυτό δεν το δέχομαι! Γη και ουρανό θα κινήσω, πίστεψέ με, αλλά αυτό δεν θα γίνει!!!!!!!!!!! Ευχαριστώ για την ενημέρωση, δεν το είχα πάρει είδηση... Καλό σου βράδυ!
Μόλις διάβασα το σχόλιο του Basko. Basko και μεις τον γνωρίζουμε τον Σκίντζα και είναι σοβαρό άτομο, δεν του ξεφεύγουν του Γιώργου αυτά. Τώρα μπερδεύτηκα όμως αφού μίλησες και με τον υιό... Βοήθησέ μας σε παρακαλώ να ξεκαθαρίσουμε το τοπίο...
Μάλλον θα έχω καλεσμένο τον Γιώργο Χατζιδάκι στο ραδιόφωνο, οπότε θα τα πούμε όλα από κει. Ή θα ανεβάσω κάποιο σχετικό post. Μόνο όταν μάθω όμως ακριβώς τι συμβαίνει, αν και σήμερα πείστηκα από τη συνομιλία μας. Συμφωνώ, του Σκίντζα δεν του ξεφεύγουν αυτά, είναι καλός και έμπειρος στη δουλειά του.
Ένα χειμωνιάτικο πρωι στην Αγίου Δημητρίου. Η ώρα είναι 8 παρα δεκα. Το κρύο έχει τσαλακώσει τα χέρια μου σε μια μάζα που απλώς κουνιέται πέρα δώθε. Δεν φοράω γάντια αλλά έχω μαζί μου ένα πράσινο γουωκμαν. Σήμερα που το βλέπω να σκονίζεται σε ένα ράφι του σπιτιού μου φαίνεται ογκόλιθος. Τότε το παραχωνα στην τσέπη του μπουφαν και τα ακουστικά ήταν μονίμως στα αυτιά μου. Η κασέτα εκείνο το πρωί είχε ένα περιέργο συγκρότημα που άκουσα το προηγούμενο βράδυ σε ένα συμμαθητή μου. Θυμάμαι το πρώτο κομμάτι και δεν πρόκειται να το ξεχάσω ποτέ. Ο τίτλος του ήταν σαν να έδινε μια υπόσχεση για κάτι καλύτερο στο μέλλον. Το πιανάκι στην αρχή άνοιγε γοητευτικά το ηλεκτρονικό μουσικό θέμα της συνέχειας. ΝΕΑ ΖΩΗ 705 από τους Στερεο Νοβα, το σάουντρακ της δεκαετίας του 90 στα ηχεία του ραδιοφώνου σας για την επόμενη μια ώρα
Τίποτα δεν υπήρξε πιο πρωτότυπο αυτή την εποχή από τα ΞΥΛΙΝΑ ΣΠΑΘΙΑ, τις ΤΡΥΠΕΣ και τους ΣΤΕΡΕΟ ΝΟΒΑ στη ζωή μου. Η χώρα πέρναγε δημιουργικά από τον παπανδρεου στον Σημ
Ο Δημήτρης Δανίκας ολοκλήρωσε σήμερα έναν μαραθώνιο εκατό ημερών με θέμα τις 100 πιο αγαπημένες ταινίες που έχει δει. Στο παρελθόν ανάλογες προσπάθειες έχουν γίνει από πολλούς κριτικούς και και έντυπα μέσα που ασχολούνται με το θέμα του κινηματογράφου. Αυτή η λίστα έχει την ιδιαιτερότητα να εκπροσωπεί έναν συγκεκριμένο άνθρωπο, που φυσικά δεν είναι καθόλου τυχαίος στον χώρο της κριτικής κινηματογράφου παρα την ιδιομορφία της γραφής και της προσεγγισης του για ένα έργο τέχνης ή αν προτιμάται ένα καλλιτεχνικό προϊον. Ως εκ τούτου καθόλου δεν με παραξενεύει π.χ. η εκκωφαντική απουσία του ακαδημαϊκού "Πολίτη Κεϊν" ή του "Θωρηκτού Ποτέμκιν", της νουάρ "Καζαμπλάνκας" ή του Γερακιού της Μάλτας", ούτε η τριπλή υπερεκτιμημένη παρουσία των Κοέν από την 100αδα Δανίκα αλλά και κάποιες πολύ ιδιαίτερες και εκκεντρικές επιλογές που αν παρατηρούσες την λίστα χωρίς να έχεις παραπάνω στοιχεία θα έβαζες στοίχημα ότι ο συντάκτης της δεν ξεπερνάει τα 25-30 χρόνια ζωής. Μό
Θεωρείται ως ένας από τους ανερχόμενους και σημαντικούς συνθέτες του γαλλικού κινηματογράφου την τελευταία δεκαετία. Κινηματογραφικός πατέρας του υπήρξε ο Κώστας Γαβράς, η συνεργασία τους άλλωστε υπήρξε και είναι σταθερή από το 2002 όταν ο Ελληνογάλλος σκηνοθέτης του εμπιστεύεται το μουσικό μέρος των ταινιών του αλλά και αρκετών παραγωγών του. Αυτοδίδακτος ως μουσικός αλλά οπαδός της εικαστικής φαντασίας που λάτρευε ο Μπέλα Μπάρτοκ ο Αρμάντ Αμάρ ξέρει καλά πως μοναδικό κίνητρο για δημιουργία είναι αυτό της περιέργειας για τα πράγματα γύρω του. Τι ζητά ο σκηνοθέτης? Τι νιώθουν ως ανάγκη οι ήρωες της ταινίας, τι βγάζει από μέσα του παρατηρώντας τα πλάνα της κάμερας? Από το ΑΜΗΝ και μέχρι σήμερα πέρασαν 7 χρόνια όμως ο Αμάρ - μαροκινής καταγωγής και με προυπηρεσία στην σύνθεση μουσικής για μπαλέτο και χορό - υπήρξε άκρως δημιουργικός γράφοντας 20 σάουντρακ. Η αισθητική της Ανατολής είναι ευδιάκριτη στον ήχο του κυρίως λόγω των οργάνων που χρησιμοποιεί στην ορχήστρα (ντουντουκ, μαντολίνο,
Σχόλια
Αγαπητή Αθανασία η λύπη δεν είναι απλά που εκποιείται, είναι και για τους θλιβερούς πρωταγωνιστές (ορατοί και αόρατοι) αυτής της εκποίησης που δείχνουν να τους λείπει η ανησυχία και ο ηθικός προβληματισμός για αυτό που κάνουν ή αυτό που σκοπεύουν να κάνουν στο όνομα του Μ.Χ. Δεν ξέρω τι άποψη έχεις και επ' αυτού...
Γη και ουρανό θα κινήσω, πίστεψέ με, αλλά αυτό δεν θα γίνει!!!!!!!!!!!
Ευχαριστώ για την ενημέρωση, δεν το είχα πάρει είδηση...
Καλό σου βράδυ!
Basko και μεις τον γνωρίζουμε τον Σκίντζα και είναι σοβαρό άτομο, δεν του ξεφεύγουν του Γιώργου αυτά. Τώρα μπερδεύτηκα όμως αφού μίλησες και με τον υιό... Βοήθησέ μας σε παρακαλώ να ξεκαθαρίσουμε το τοπίο...
Κατά τα λοιπά ψυχραιμία μέχρι να διαπιστωθεί η αλήθεια ή η παρεξήγηση - παρερμηνεία - παρανόηση στην συγκεκριμένη ιστορία.
Καλό βράδυ!