ΟΣΚΑΡΙΚΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ: SHAME ON YOU MR BUSH! 2003


Μια δύσκολη στιγμή για τους συντηρητικούς φίλους των Όσκαρ. Ο Μαικλ Μουρ ανεβαίνει στην σκηνή για να παραλάβει το βραβείο του για μια ταινία για την ασύδοτη πολιτική της οπλοκατοχής που επικρατεί στην Αμερική. Δεν τους έφτανε αυτό το σοκ όμως. Έπρεπε να καταπιούν και τον ευχαριστήριο λόγο του Μουρ, που μόνο ευχαριστήριος δεν ήταν αφού μέσα σε 90 δευτερόλεπτα έκανε την αίθουσα άνω κάτω! Το βίντεο νομίζω λέει περισσότερα και φυσικά περιμένουμε όλοι με πολύ περιέργεια τι θα κάνει ο δαιμόνιος Μουρ φέτος εφόσον το Sicko του χαρίσει το δεύτερο Όσκαρ

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Γειάσου φίλε...ωραίο το ποστάκι... δεν ξέρω το γιατί αλλά τον συμπαθώ ιδιαίτερα αυτόν τον κύριο!!(τον κύριο Μούρ εννοώ)...το χω δεί το ντοκυμαντεράκι για τα όπλα...πολύ καλό...πολύ μου άρεσε...μπορεί να σου φανεί γελοίο αλλά αυτός ο κύριος θα μπορούσα να πώ ότι είναι ο Κούλογλου της Αμερικής!!(ο Κούλογλου είναι η αδυναμία μου χιχιχιχι!!χιχχιχιχι!!)...έτσι μιλάει με μιά απίστευτη στάση με διαφάνεια,δε φοβάται να πεί αυτό που πιστέυει πάντα....με μιά στάση που δε μοιάζει με τη 'βολεμένη' στάση που έχουν άλλοι δημοσιογράφοι που φοβούνται και τον ίσκιο τους ακόμη,μη 'θίξουν',μην ενοχλήσουν κτλ,κτλ....πολύ μου αρέσει αυτό σε αυτόν.Αθανασία.
Ο χρήστης igkros είπε…
Και εγώ τον συμπαθώ αρκετά αν και δεν μου θυμίζει τον Κούλογλου. Εσύ δεν έχεις μπλογκ αν κατάλαβα καλά αλλά είσαι φανατική αναγνώστρια ιστολογίων.
Ο χρήστης roadartist είπε…
Καλησπέρα.
Οντως ουτε εμενα μου θυμιζει τον Κουλογλου.
Αλλα ωραια και καλα κανει που τους τα χώνει!!
Καλο το βιντεάκι!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΕΡΕΟ ΝΟΒΑ - ΝΕΑ ΖΩΗ 705 (ΤΟ ΣΑΟΥΝΤΡΑΚ ΜΙΑΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΕΡΘΕΙ ΠΟΤΕ)

ΟΙ 100 ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΔΑΝΙΚΑ

ΑΡΜΑΝΤ ΑΜΑΡ - Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ