Δύο εξαιρετικά σποτ για την τουριστική Κρήτη (στην Ελλάδα της κρίσης)

Υπέροχη η τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης με την υπογραφή του σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη, που τον γνωρίζουμε όλοι χάρη στην επίσης υπέροχη δουλειά του στο Νησί της Χίσλοπ, δίνει την αντίθεση ανάμεσα στον πανικό των διεθνών ΜΜΕ και την πραγματικότητα που ανακαλύπτει ο επισκέπτης που θα ταξιδέψει στην Κρήτη. Να σημειωθεί πως ελλείψει χρημάτων και χρόνου η καμπάνια και τα βίντεο έχουν σχεδιαστεί με βάση τα κοινωνικά δίκτυα.



Και ένα σύντομο φιλμ με όλες τις ομορφιές και τα μαγικά σημεία του νησιού.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΛΙΣΤΕΣ

Ο Ιρλανδός του Μ. Σκορτσέζε είναι η ταινία της χρονιάς για το National Board of Review

ΣΤΕΡΕΟ ΝΟΒΑ - ΝΕΑ ΖΩΗ 705 (ΤΟ ΣΑΟΥΝΤΡΑΚ ΜΙΑΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΕΡΘΕΙ ΠΟΤΕ)