EKEINOΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΟΑΣΘ!
Είναι οι Εκείνος και Εκείνος. Ο Σόλων και ο Λουκάς, οι δύο θεατρικοί ήρωες του Κώστα Μουρσελά που το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος τους ενέταξε με εύστοχο τρόπο στο φετινό πρόγραμμα για να επεκτείνει την θεατρική και εκπαιδευτική του δράση. Στην αρχή επισκέφθηκαν αρκετά καφέ της πόλης. Μετά πέρασαν και από τα Μουσεία ενώ δεν παρέλειψαν να κάνουν μια βόλτα και από τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας που λειτουργούν στις φυλακές Διαβατών. Όμως δεν θα μπορέσουν να βολτάρουν στα αστικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ! Το γεγονός έγινε γνωστό στον Τύπο με ανακοίνωση του ΚΘΒΕ και προκαλεί οπωσδήποτε κατάπληξη. Ο Οργανισμός στηρίζει την απόφαση του στο ενδεχόμενο κίνδυνου ατυχήματος την ώρα της παράστασης στα λεωφορεία!
Το Κρατικό Θέατρο μετά την θερμή ανταπόκριση του κοινού και την πετυχημένη δοκιμή σε καφέ και άλλους χώρους έκανε πρόταση στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης ώστε οι δύο ήρωες του Μουρσελά, που τους υποδύονται στο συγκεκριμένο πρόγραμμα οι Γιάννης Ηλιόπουλος και ο Γιώργος Καύκας σε σκηνοθεσία Γιάννη Ρήγα, να ανέβουν στα αστικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ και να παρουσιάσουν ένα λαίκό θεατρικό θέαμα στους επιβάτες του ΟΑΣΘ. Η καλή ιδέα και οι θετικές προθέσεις όμως των υπευθύνων του Κρατικού έπεσαν πάνω σε ξέρα αφού ο Γενικός Διευθυντής του Οργανισμού αρνήθηκε την πρόταση συνεργασίας που του έκανε το Κρατικό!
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο ΟΑΣΘ δείχνει ένα άσχημο πρόσωπο στους πολίτες αυτής της πόλης. Ας αναφερθεί ενδεικτικά πως στον προγραμματισμό του δεν υπάρχουν μεταμεσονύχτια δρομολόγια - παρά μόνο σε μετρημένες εξαιρέσεις όπως το Αεροδρόμιο. Στην υπόλοιπη Ευρώπη κάτι τέτοιο είναι αδιανόητο φυσικά. Η ομάδα ΣΦΗΝΑ πριν από καιρό είχε οργανώσει μάλιστα δρώμενο διαμαρτυρίας για να αναδείξει αυτό το σοβαρό κοινωνικό αίτημα που αφορά το σύνολο των επιβατών του ΟΑΣΘ.
Ας μην μιλήσουμε φυσικά για την έλλειψη επαρκούς αριθμού λεωφορείων για την κάλυψη δρομολογίων, τα χαλασμένα ή ανύπαρκτης λειτουργίας κλιματιστικά, τα μηχανήματα έκδοσης εισητηρίων που δεν δίνουν ρέστα (αν δηλαδή έχεις κάνει το λάθος να μην έχεις ψιλά και βάλεις 1 ευρώ για εισητήριο 60 σεντς τους αφήνεις και "φιλοδόρημα"), την πατέντα μετεπιβίβασης που χρόνια τώρα αδυνατούν να προγραμματίσουν με ορθό τρόπο αφού την ώρα που με το πρώτο λεωφορείο φτάνεις στο τέρμα, σαδιστικά φεύγει το δεύτερο λεωφορείο που σε παέι στο προορισμό σου.
Πρόσφατα ο Οργανισμός αποφάσισε να αυξήσει τις τιμές των εισητηρίων του με τρόπο απαράδεκτο οδηγώντας στην αντίδραση ομάδων πολιτών και του αρμόδιου Υπουργείου Μεταφορών και φυσικά σε αναδίπλωση της αρχικής απόφασης. Και σήμερα οι υπέυθυνοι του ΟΑΣΘ χάνουν άλλη μια χρυσή ευκαιρία να συνδιαλαγούν με το επιβατικό κοινό τους. Χάνει το στοίχημα για την έξωθεν καλή μαρτυρία αναδεικνύοντας το κοινωνικό του πρόσωπο και τον ευρύτερο ρόλο του στην πόλη συνεργαζόμενος με έναν έτερο δημόσιο οργανισμό που εδρεύει στην ίδια πόλη με αυτόν και μάλιστα σε επίπεδο παιδείας και πολιτισμού. Στο επιχείρημα περί ενδεχόμενου ατυχήματος λύση μπορεί να βρεθεί. Τα συμπεράσματα σε κάθε περίπτωση δικά σας!
Δείτε εδώ την αλληλογραφία ΚΘΒΕ - ΟΑΣΘ
Σχόλια