Θεωρείται ως ένας από τους ανερχόμενους και σημαντικούς συνθέτες του γαλλικού κινηματογράφου την τελευταία δεκαετία. Κινηματογραφικός πατέρας του υπήρξε ο Κώστας Γαβράς, η συνεργασία τους άλλωστε υπήρξε και είναι σταθερή από το 2002 όταν ο Ελληνογάλλος σκηνοθέτης του εμπιστεύεται το μουσικό μέρος των ταινιών του αλλά και αρκετών παραγωγών του. Αυτοδίδακτος ως μουσικός αλλά οπαδός της εικαστικής φαντασίας που λάτρευε ο Μπέλα Μπάρτοκ ο Αρμάντ Αμάρ ξέρει καλά πως μοναδικό κίνητρο για δημιουργία είναι αυτό της περιέργειας για τα πράγματα γύρω του. Τι ζητά ο σκηνοθέτης? Τι νιώθουν ως ανάγκη οι ήρωες της ταινίας, τι βγάζει από μέσα του παρατηρώντας τα πλάνα της κάμερας? Από το ΑΜΗΝ και μέχρι σήμερα πέρασαν 7 χρόνια όμως ο Αμάρ - μαροκινής καταγωγής και με προυπηρεσία στην σύνθεση μουσικής για μπαλέτο και χορό - υπήρξε άκρως δημιουργικός γράφοντας 20 σάουντρακ. Η αισθητική της Ανατολής είναι ευδιάκριτη στον ήχο του κυρίως λόγω των οργάνων που χρησιμοποιεί στην ορχήστρα (ντουντουκ, μαντολίνο,
Σχόλια