ΕΙΜΑΙ BLOGGER ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ!



Σας καλούμε την Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2009 στις 8:00 το βράδυ στο βιβλιοπωλείο Π. Κυριακίδη (Αγ.Σοφίας 40) στην παρουσίαση του βιβλίου του Πάνου Χρυσοστόμου «Είμαι ...blogger και είμαι καλά!», από τις εκδόσεις ΜΕΤΡΟΝΟΜΟΣ.

blogger

Ομιλητές :

Γιάννης Γκροσδάνης, Δημοσιογράφος – blogger

Λάκης Μουρατίδης, Εικαστικός

και ο συγγραφέας

Πάνος Χρυσοστόμου, Δημοσιογράφος –Παραγωγός Μουσικών Εκπομπών

Το μουσικό μέρος της βραδιάς θα επιμεληθεί ο συνθέτης και πιανίστας Ευριπίδης Μπέκος.

«Ήταν θυμάμαι μια Κυριακή 20 Μαΐου , που «ανέβηκε» αυτό το «ιστολόγιο».

Έκτοτε λοιπόν μπορώ να υπολογίζω δικαίως το …«πόσων Μαΐων είμαι» !

Είμαι “blogger” λοιπόν !

Παλιά νομίζω ήμουν και «κανονικός» άνθρωπος. Μπορεί να ξαναγίνω πάλι αργότερα.

Δεν το ‘χω σκεφτεί πολύ...

Κι αν έκανα και λάθη, συγχώρησε με…

Θα τα ξανακάνω οπωσδήποτε !»



Ο Πάνος Χρυσοστόμου γιορτάζει το κλείσιμο μιας έκδοσης για το βιβλίο του που περιγράφει την εμπειρία του γύρω από τα blogs και εμείς γιορτάζουμε μαζί του! Στις 17.00 στον 9.58 μιλώντας για blogs και βέβαια στη συνέχεια για όσα μας αρέσει να γράφουμε στα blogs! Και φυσικά στις 20.00 στον Κυριακίδη (Αγ. Σοφίας 40) στην παρουσίαση του βιβλίου στο οποίο ο υπογράφων συμμετέχει ως ένας από τους ομιλητές της βραδιάς. Σας περιμένουμε!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΕΡΕΟ ΝΟΒΑ - ΝΕΑ ΖΩΗ 705 (ΤΟ ΣΑΟΥΝΤΡΑΚ ΜΙΑΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΕΡΘΕΙ ΠΟΤΕ)

ΟΙ 100 ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΔΑΝΙΚΑ

ΑΡΜΑΝΤ ΑΜΑΡ - Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ