ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΑ ΟΣΚΑΡ - Α΄ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΣ ΡΟΛΟΣ
Είναι ίσως η πρώτη φορά στα Όσκαρ (τα τελευταία 10 χρόνια τουλάχιστον)που έχουμε συνολικά ένα τόσο καλό υλικό και με ίσες πιθανότητες διάκρισης.Έχω αρχίσει να ολοκληρώνω την αποψή μου για τις φετινές υποψηφιότητες βλέποντας αρκετές από τις 44 συνολικά ταινίες που συμμετέχουν στην διαδικασία. Ξεκινόντας από τις 5 ταινίες που είναι υποψήφιες για τον τίτλο της καλύτερης ταινίας μέχρι τις τεχνικές κατηγορίες.Ειδικά όμως για το Όσκαρ καλύτερης ταινίας που σφάζονται παλικάρια τα πράγματα δείχνουν πως δεν υπάρχουν φαβορί αλλά πολλοί ικανοί μνηστήρες. Ξεκίνησε ως μια μονομαχία Βαβέλ εναντίον Πληροφοριοδότη αλλά στην πορεία μπήκαν και άλλοι στο παιχνίδι.Στις επόμενες 10 ημέρες θα αναλύσω τις σπουδαίοτερες κατηγορίες και θα κάνω τεκμηριωμένα τα προγνωστικά μου σύμφωνα με όσα εξελίσσονται χωρίς αυτό να σήμαινει ότι δεν γίνονται ανατροπές.Ταυτόχρονα θα κάνω μια όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένη ανάλυση των 5 ταινιών που διεκδικούν τον τίτλο της καλύτερης ταινίας.Και φυσικά στο ραδιόφωνο οι 2 επόμενες εκπομπές θα είναι μέσα στο κλίμα των Όσκαρ. Αλλά για αυτό δεν σας λέω περισσότερα για να μου κάνετε καλή παρέα ανοίγωντας τους δέκτες σας!Αρκετά για εισαγωγή.Ας περάσουμε στο ψητό φλερτάροντας με ταλαντούχες γυναίκες για σήμερα!
Α ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΣ ΡΟΛΟΣ
ΠΕΝΕΛΟΠΕ ΚΡΟΥΘ (ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ)
Η μεγαλύτερη ντίβα του ισπανόφωνου σινεμά αυτή την στιγμή αναγνωρίζεται από την Ακαδημία για πρώτη φορά μέσα από το έργο του δημιουργού που την ανέδειξε.Μπορεί η ταινία να διαθέτει επιμέρους αρετές (θα μπορούσε να είναι υποψήφια η Κάρμεν Μάουρα για β ρολο ή να είχαμε υποψήφιότητα για την φωτογραφία και για την ξενόγλωσση κατηγορία) αλλά εκείνο που είχε ανάγκη η Ακαδημία φέτος ήταν καλούς ηθοποιούς με ενδιαφέρον παρουσιαστικό και ανεβασμένη δημοφιλία.Καλή η queen Έλεν αλλά who the fuck is Mirren?Ας κερδίσει όποιος θέλει στην κατηγορία αλλά η Πενέλοπε είναι το ελίξηριο της τηλεθέασης για τους απανταχού αρσενικούς σινεφιλ και φυσικά για την ισπανόφωνη κοινότητα του πλανήτη και της Αμερικής. Ωστόσο δεν την αδικώ. Οι ταυτόσημοι και πάραλληλοι δρόμοι που έχει η Ραιμούντα ως κόρη, ως μάνα και κυρίως ως γυναίκα και ως άνθρωπος δείχνουν έναν πολύπλοκο χαρακτήρα που όμως η Κρουθ χείριζεται εξαιρετικά βάζοντας την κάταλληλη αλα Σοφία Λόρεν πινελιά της. Λίγο μελό, λίγο δράμα, λίγο σέξυ και να τη η υποψηφιότητα!Καλή διασκέδαση στο πάρτυ των Όσκαρ Πενέλοπε!
ΤΖΟΥΝΤΙ ΝΤΕΝΤΣ (ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΝΟΣ ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ)
Εδώ κολλάει η κλασσική φρασούλα "δύσκολος ο ανταγωνισμός". Η Dame Τζούντι Ντεντς δεν είναι καμιά τυχαία ηθοποιός και αυτό είναι γνωστό εκεί στα μακρινά κινηματογραφικά προάστεια του Λος Άντζελές. 74 ετών η μια (από τις 3 συνολικά) Αγγλίδα της κατηγορίας και φυσικά από το 1998 μέχρι σήμερα μετράει 6 υποψηφιότητες εκ των οποίων η μια της χάρισε το Όσκαρ (το 1999 για τον 8λεπτο ρόλο της ως Ελισάβετ Α στον Ερωτευμένο Σαιξπηρ). Ωστόσο η Dame είναι εξίσου καλή και στους μεγάλους ρόλους. Και η ερμηνεία της ως η προχωρημένης ηλικίας μοναχική καθηγήτρια μέσης εκπάιδευσης Μπάρμπαρα Κοβετ το αποδεικνύει αυτό. Η κακία και ο σχολιασμός αυτης της γυναίκας στο ημερόλογιο της είναι απολαυστικός. Τέτοιο ρεσιτάλ ερμηνείας που σε αφήνει άφωνο! Μια γυναίκα με ιδιαίτερο γούστο και σεξουαλικό προσανατολισμό που όμως βασανίζεται από την μοναξιά και από τους λάθους χειρισμούς και τους αυτοπεριορισμούς που θέτει η ίδια στην ζωή της. Στα χέρια μιας άλλης (και φυσικά εδώ σημαντικός είναι ο ρόλος και του σκηνοθέτη) ο ρόλος θα αφορούσε μια ψυχοπαθή που γεννήθηκε για την καταστροφή(Νέα γύναίκα ψάχνει), ποπ κορν, αναψυκτικό, καταπίνω, χωνέυω, φώτα και η ταινία τέλειωσε. Εδώ όμως έχουμε φοβερές αρετές από την ηθοποιό προς τον χαρακτήρα που υποδύεται. Αν δείτε την ταινία προσέξτε πως μέσα από αυτή την σκληρότητα του βλέμματος βγαίνει η πίκρα και η αγωνία της μοναξιάς. Πως η λαχτάρα για λίγο χάδι, αγκαλιά και συντροφιά μπορεί να γίνει ένας τυφώνας οργής και εκδίκησης. Αρετές που η Ντεντς έδωσε και μακάρι να της έδιναν και το Όσκαρ. Γιατί αν εγώ ήμουν η Ακαδημία θα της το έδινα. (Σημείωση: Η Τζούντι Ντεντς δήλωσε ότι δεν ποντάρει σε πιθανή νίκη και έτσι σκέφτεται να μην είναι παρούσα στην τελετή των Όσκαρ.Δίκιο ή άδικο? Θα φανεί σε λίγες μέρες)
ΕΛΕΝ ΜΙΡΡΕΝ (Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ)
Είναι η σίγουρη νικήτρια της βραδιάς. Βέβαια εκείνα τα βασανιστικά 2 λεπτά που ο παρουσιαστής εκφωνεί και ανοίγει τον φάκελλο τίποτα δεν είναι σίγουρο. Είναι η μόνη στιγμή που και οι 5 υποψήφιοι έχουν τις ίδιες πιθανότητες για νίκη ή αποτυχία. Έχει προταθεί άλλες 2 φορές. Το 1995 για την "Τρέλλα του Γεωργίου" και το 2002 για το "Γκοσφορντ Παρκ". Η Ελεν Μιρρεν όμως φέτος κατέχει μια ιδιαίτερη θέση. Από τον Σέπτεμβρη όποτε άνοιξε τον χορό των τιμητικών αναφορών στο όνομα της σε ΕΜΜΥ και Βενετία και μέχρι σήμερα έχει μαζέψει τόσα βραβεία που σίγουρα θα κάνει μια νέα ραφιέρα για να στοιβάξει όσα πήρε. Και σε αρκετές περιπτώσεις εις διπλούν. Ως Ελισάβετ Α και ως ΕΛισάβετ Β. Για την ιστορία αναφέρω ότι 6 φορές έχει ασχοληθεί με βασιλικά αξιώματα σε σινεμά - τηλεόραση και μάλλον φέτος η μανέστρα βγήκε εξαιρετική! Για τον ρόλο της ως Ελισάβετ Β έχει κιόλας συγκεντρώσει βραβεία από την Βενετία, τις περισσότερες ενώσεις κριτικών της Αμερικής, την Χρυσή Σφαίρα, το βραβεία του Σωματείου Ηθοποιών και εσχάτως το Bafta. Helen Rules έγραψε το BBC και νομίζω πως δεν έχει άδικο. Η Βασίλισσα ως μητέρα, ως άνθρωπος, ως γύναικα με τις προσωπικές αδυναμίες, τις απόψεις, την τήρηση του πρωτοκόλλου, τον ρόλο της προστάτιδος και της εκφράστριας του κοινωνικά καλού και συμφέροντος να γίνει. Λεπτές ισσοροπίες που τηρούνται θαυμάσια από την ερμηνεία της Μιρρεν. Με ωριμότητα, χωρίς υπερβολές, με σιωπές που κρύβουν δυνατές προσωπικές εκρήξεις. Στην σκηνή με το έλαφι δίνει τα ρέστα της και φωνάζει "Δωστε το χρυσό αγαλμάτακι να τελειώνουμε"! Είναι δίκαια το φαβορί και δεν πειράζει που θα κερδίσει την Ντεντς.
ΜΕΡΥΛ ΣΤΡΙΠ (Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΦΟΡΟΥΣΕ ΠΡΑΝΤΑ)
Η δεύτερη κακιά της παρέας και η μόνη Αμερικανίδα. Αυτό απο μόνο του φτάνει και περισσεύει για να γίνει η έκπληξη. Και η Ακαδημία λατρεύει να στήνει 4 Άγγλους και έναν Αμερικανό ηθοποιό, να μας πιλατεύει ότι οι Άγγλοι είναι φοβεροί τύποι στο φακό και στο τέλος να το δίνει στον άθλιο μέτριο νερόβραστο Αμερικάνο!
1993 β γυναικείος ρόλος με υποψήφιες Τζουντι Ντειβις - Παντρεμένα Ζευγάρια, Τζοάν Πλοουραιτ - Enchanted April, Βανέσα Ρεντγκρειβ - Χαουαρντς Εντ και Μιράντα Ριτσαρσον στο Μοιραίο Πάθος και η ανεκδιηγητη Ακαδημία το δίνει στην πιο σαχλή ερμηνεία, αυτή της Μαρίσα Τομέι για το "Ξαδερφάκι μου ο Βίνυ"!
Στην περιπτώση μας όμως έχουμε να κάνουμε με έναν όγκο υποκριτικής που ακούει στο όνομα Μεριλ Στριπ. Η ρεκορντ γουμαν των υποψηφιοτήτων Όσκαρ, αφού έχει 14 συνολικά.Δύο απο αυτές νικητήριες για το Κράμερ εναντίον κράμερ και την Εκλογή της Σόφι. Ρόλοι σταθμοί αναμφησβήτητα. Και η Μιράντα Πριστλέι? Είναι ρόλος ζωής? Σίγουρα όχι. Είναι όμως μια καλή πυξίδα για την ίδια την Στριπ ώστε να θυμόμαστε ποσο καλή ηθοποιός είναι. Η δύστροπη, υπεραπαιτητική, φιλόδοξη, μεθοδική Μιράντα είναι μια γυναίκα καριέρας με γνώμη που ξέρει να δημιουργεί δρόμους στο χώρο της. Παρά το άδιστακτο του χαρακτήρα της υπάρχουν σεναριακά και ανθρώπινες πτυχές μιας ευάλωτης και κατεστραμένης σε προσωπικό επίπεδο γυναίκας. Μιας γυναίκας που προφανώς αποφάσισε να παίξει αυτό τον δύσκολο ρόλο της σκύλας γιατί έτσι επιβάλλει το ίδιο το σύστημα (στην ταινία αναφέρεται χαρακτηριστικά ότι ένας άνδρας στην ίδια θέση και με τον ίδιο χαρακτήρα δεν θα χαρακτηριζόταν αδίστακτος αλλά απλά εργασιομανής). Δίχως ίχνος χαμόγελου η Στριπ φτιάχνει έναν απολαυστικό κωμικό ρόλο της κακιάς, σκύλας αφεντικίνας. Δεν διστάζει να δημιουργεί διλλήματα και να απογοητεύει τους συνεργάτες της ωστόσο είναι εκπληκτική φιγούρα άξια σεβασμού. Το αουτσάιντερ της κατηγορίας και μην απορήσετε αν δείτε να ανεβάινει στην σκηνή, είναι Αμερικάνα!
ΚΕΙΤ ΓΟΥΙΝΣΛΕΤ (ΚΡΥΦΕΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ)
Α ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΣ ΡΟΛΟΣ
ΠΕΝΕΛΟΠΕ ΚΡΟΥΘ (ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ)
Η μεγαλύτερη ντίβα του ισπανόφωνου σινεμά αυτή την στιγμή αναγνωρίζεται από την Ακαδημία για πρώτη φορά μέσα από το έργο του δημιουργού που την ανέδειξε.Μπορεί η ταινία να διαθέτει επιμέρους αρετές (θα μπορούσε να είναι υποψήφια η Κάρμεν Μάουρα για β ρολο ή να είχαμε υποψήφιότητα για την φωτογραφία και για την ξενόγλωσση κατηγορία) αλλά εκείνο που είχε ανάγκη η Ακαδημία φέτος ήταν καλούς ηθοποιούς με ενδιαφέρον παρουσιαστικό και ανεβασμένη δημοφιλία.Καλή η queen Έλεν αλλά who the fuck is Mirren?Ας κερδίσει όποιος θέλει στην κατηγορία αλλά η Πενέλοπε είναι το ελίξηριο της τηλεθέασης για τους απανταχού αρσενικούς σινεφιλ και φυσικά για την ισπανόφωνη κοινότητα του πλανήτη και της Αμερικής. Ωστόσο δεν την αδικώ. Οι ταυτόσημοι και πάραλληλοι δρόμοι που έχει η Ραιμούντα ως κόρη, ως μάνα και κυρίως ως γυναίκα και ως άνθρωπος δείχνουν έναν πολύπλοκο χαρακτήρα που όμως η Κρουθ χείριζεται εξαιρετικά βάζοντας την κάταλληλη αλα Σοφία Λόρεν πινελιά της. Λίγο μελό, λίγο δράμα, λίγο σέξυ και να τη η υποψηφιότητα!Καλή διασκέδαση στο πάρτυ των Όσκαρ Πενέλοπε!
ΤΖΟΥΝΤΙ ΝΤΕΝΤΣ (ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΝΟΣ ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ)
Εδώ κολλάει η κλασσική φρασούλα "δύσκολος ο ανταγωνισμός". Η Dame Τζούντι Ντεντς δεν είναι καμιά τυχαία ηθοποιός και αυτό είναι γνωστό εκεί στα μακρινά κινηματογραφικά προάστεια του Λος Άντζελές. 74 ετών η μια (από τις 3 συνολικά) Αγγλίδα της κατηγορίας και φυσικά από το 1998 μέχρι σήμερα μετράει 6 υποψηφιότητες εκ των οποίων η μια της χάρισε το Όσκαρ (το 1999 για τον 8λεπτο ρόλο της ως Ελισάβετ Α στον Ερωτευμένο Σαιξπηρ). Ωστόσο η Dame είναι εξίσου καλή και στους μεγάλους ρόλους. Και η ερμηνεία της ως η προχωρημένης ηλικίας μοναχική καθηγήτρια μέσης εκπάιδευσης Μπάρμπαρα Κοβετ το αποδεικνύει αυτό. Η κακία και ο σχολιασμός αυτης της γυναίκας στο ημερόλογιο της είναι απολαυστικός. Τέτοιο ρεσιτάλ ερμηνείας που σε αφήνει άφωνο! Μια γυναίκα με ιδιαίτερο γούστο και σεξουαλικό προσανατολισμό που όμως βασανίζεται από την μοναξιά και από τους λάθους χειρισμούς και τους αυτοπεριορισμούς που θέτει η ίδια στην ζωή της. Στα χέρια μιας άλλης (και φυσικά εδώ σημαντικός είναι ο ρόλος και του σκηνοθέτη) ο ρόλος θα αφορούσε μια ψυχοπαθή που γεννήθηκε για την καταστροφή(Νέα γύναίκα ψάχνει), ποπ κορν, αναψυκτικό, καταπίνω, χωνέυω, φώτα και η ταινία τέλειωσε. Εδώ όμως έχουμε φοβερές αρετές από την ηθοποιό προς τον χαρακτήρα που υποδύεται. Αν δείτε την ταινία προσέξτε πως μέσα από αυτή την σκληρότητα του βλέμματος βγαίνει η πίκρα και η αγωνία της μοναξιάς. Πως η λαχτάρα για λίγο χάδι, αγκαλιά και συντροφιά μπορεί να γίνει ένας τυφώνας οργής και εκδίκησης. Αρετές που η Ντεντς έδωσε και μακάρι να της έδιναν και το Όσκαρ. Γιατί αν εγώ ήμουν η Ακαδημία θα της το έδινα. (Σημείωση: Η Τζούντι Ντεντς δήλωσε ότι δεν ποντάρει σε πιθανή νίκη και έτσι σκέφτεται να μην είναι παρούσα στην τελετή των Όσκαρ.Δίκιο ή άδικο? Θα φανεί σε λίγες μέρες)
ΕΛΕΝ ΜΙΡΡΕΝ (Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ)
Είναι η σίγουρη νικήτρια της βραδιάς. Βέβαια εκείνα τα βασανιστικά 2 λεπτά που ο παρουσιαστής εκφωνεί και ανοίγει τον φάκελλο τίποτα δεν είναι σίγουρο. Είναι η μόνη στιγμή που και οι 5 υποψήφιοι έχουν τις ίδιες πιθανότητες για νίκη ή αποτυχία. Έχει προταθεί άλλες 2 φορές. Το 1995 για την "Τρέλλα του Γεωργίου" και το 2002 για το "Γκοσφορντ Παρκ". Η Ελεν Μιρρεν όμως φέτος κατέχει μια ιδιαίτερη θέση. Από τον Σέπτεμβρη όποτε άνοιξε τον χορό των τιμητικών αναφορών στο όνομα της σε ΕΜΜΥ και Βενετία και μέχρι σήμερα έχει μαζέψει τόσα βραβεία που σίγουρα θα κάνει μια νέα ραφιέρα για να στοιβάξει όσα πήρε. Και σε αρκετές περιπτώσεις εις διπλούν. Ως Ελισάβετ Α και ως ΕΛισάβετ Β. Για την ιστορία αναφέρω ότι 6 φορές έχει ασχοληθεί με βασιλικά αξιώματα σε σινεμά - τηλεόραση και μάλλον φέτος η μανέστρα βγήκε εξαιρετική! Για τον ρόλο της ως Ελισάβετ Β έχει κιόλας συγκεντρώσει βραβεία από την Βενετία, τις περισσότερες ενώσεις κριτικών της Αμερικής, την Χρυσή Σφαίρα, το βραβεία του Σωματείου Ηθοποιών και εσχάτως το Bafta. Helen Rules έγραψε το BBC και νομίζω πως δεν έχει άδικο. Η Βασίλισσα ως μητέρα, ως άνθρωπος, ως γύναικα με τις προσωπικές αδυναμίες, τις απόψεις, την τήρηση του πρωτοκόλλου, τον ρόλο της προστάτιδος και της εκφράστριας του κοινωνικά καλού και συμφέροντος να γίνει. Λεπτές ισσοροπίες που τηρούνται θαυμάσια από την ερμηνεία της Μιρρεν. Με ωριμότητα, χωρίς υπερβολές, με σιωπές που κρύβουν δυνατές προσωπικές εκρήξεις. Στην σκηνή με το έλαφι δίνει τα ρέστα της και φωνάζει "Δωστε το χρυσό αγαλμάτακι να τελειώνουμε"! Είναι δίκαια το φαβορί και δεν πειράζει που θα κερδίσει την Ντεντς.
ΜΕΡΥΛ ΣΤΡΙΠ (Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΦΟΡΟΥΣΕ ΠΡΑΝΤΑ)
Η δεύτερη κακιά της παρέας και η μόνη Αμερικανίδα. Αυτό απο μόνο του φτάνει και περισσεύει για να γίνει η έκπληξη. Και η Ακαδημία λατρεύει να στήνει 4 Άγγλους και έναν Αμερικανό ηθοποιό, να μας πιλατεύει ότι οι Άγγλοι είναι φοβεροί τύποι στο φακό και στο τέλος να το δίνει στον άθλιο μέτριο νερόβραστο Αμερικάνο!
1993 β γυναικείος ρόλος με υποψήφιες Τζουντι Ντειβις - Παντρεμένα Ζευγάρια, Τζοάν Πλοουραιτ - Enchanted April, Βανέσα Ρεντγκρειβ - Χαουαρντς Εντ και Μιράντα Ριτσαρσον στο Μοιραίο Πάθος και η ανεκδιηγητη Ακαδημία το δίνει στην πιο σαχλή ερμηνεία, αυτή της Μαρίσα Τομέι για το "Ξαδερφάκι μου ο Βίνυ"!
Στην περιπτώση μας όμως έχουμε να κάνουμε με έναν όγκο υποκριτικής που ακούει στο όνομα Μεριλ Στριπ. Η ρεκορντ γουμαν των υποψηφιοτήτων Όσκαρ, αφού έχει 14 συνολικά.Δύο απο αυτές νικητήριες για το Κράμερ εναντίον κράμερ και την Εκλογή της Σόφι. Ρόλοι σταθμοί αναμφησβήτητα. Και η Μιράντα Πριστλέι? Είναι ρόλος ζωής? Σίγουρα όχι. Είναι όμως μια καλή πυξίδα για την ίδια την Στριπ ώστε να θυμόμαστε ποσο καλή ηθοποιός είναι. Η δύστροπη, υπεραπαιτητική, φιλόδοξη, μεθοδική Μιράντα είναι μια γυναίκα καριέρας με γνώμη που ξέρει να δημιουργεί δρόμους στο χώρο της. Παρά το άδιστακτο του χαρακτήρα της υπάρχουν σεναριακά και ανθρώπινες πτυχές μιας ευάλωτης και κατεστραμένης σε προσωπικό επίπεδο γυναίκας. Μιας γυναίκας που προφανώς αποφάσισε να παίξει αυτό τον δύσκολο ρόλο της σκύλας γιατί έτσι επιβάλλει το ίδιο το σύστημα (στην ταινία αναφέρεται χαρακτηριστικά ότι ένας άνδρας στην ίδια θέση και με τον ίδιο χαρακτήρα δεν θα χαρακτηριζόταν αδίστακτος αλλά απλά εργασιομανής). Δίχως ίχνος χαμόγελου η Στριπ φτιάχνει έναν απολαυστικό κωμικό ρόλο της κακιάς, σκύλας αφεντικίνας. Δεν διστάζει να δημιουργεί διλλήματα και να απογοητεύει τους συνεργάτες της ωστόσο είναι εκπληκτική φιγούρα άξια σεβασμού. Το αουτσάιντερ της κατηγορίας και μην απορήσετε αν δείτε να ανεβάινει στην σκηνή, είναι Αμερικάνα!
ΚΕΙΤ ΓΟΥΙΝΣΛΕΤ (ΚΡΥΦΕΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ)
Η πιο αδικημένη της γενιάς της και παράλληλα η πιο διακεκριμένη. Η 32χρονη Βρετανίδα είναι η νεαρότερη της κατηγορίας Α γυναικείου ρόλου΄. Ήταν 1996 όταν για την "Λογική και Ευαισθησία" του Ανγκ Λι γοήτευσε την Ακαδημία για πρώτη φορά. Απο τότε εκτοξεύθηκε και ακολούθησαν ρόλοι σε ταινίες Τιτανικός, Αιρις, Η αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού και τώρα η μοιχαλίδα Σάρα Πιρς στις Κρυφές επιθυμίες του Τοντ Φιλντ. 5 υποψηφιότητες αλλά κανένα Όσκαρ.Και όπως δείχνει ούτε φέτος θα ευτυχήσει να αγκαλιάσει τον θείο Όσκαρ με τα χεράκια της. Από όλους αυτούς τους ρόλους έγω θα της το έδινα είτε στον Τιτανικό(για σπάσει το ρεκορ των 11 Όσκαρ η ταινία), είτε στην Αιώνια λιακάδα(για την όμορφη τρέλλα που έκρυβε ο ρόλος της Κλημεντίνης). Φυσικά έχει μέλλον μπρόστα της επομένως δεν πρέπει να λυπάται που θα χάσει από την Έλεν Μιρεν, την Μεριλ Στριπ ή την Τζούντι Ντεντς
Από το 1 εως το 5 ποιες οι πιθανότητες και τα προγνωστικά μου για το Όσκαρ Α γυναικείου ρόλου (το 1 είναι το φαβόρί)
1. Ελεν Μιρεν
2. Μεριλ Στριπ
3.Τζουντι Ντεντς
4.Πενελοπε Κρουθ
5.Κειτ Γουινσλετ
Σχόλια