ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (19-25/05/2011)
ΜΗ Μ' ΑΦΗΣΕΙΣ ΠΟΤΕ (NEVER LET ME GO)
Υπόθεση: Παρίσι , 1817. Βασιλική Ακαδημία Ιατρικής. "Δεν έχω δει ποτέ ανθρώπινο κρανίο που να μοιάζει τόσο πολύ με το κρανίο ενός πιθήκου», λέει ο ανατόμος Ζωρζ Κουβιέ βλέποντας το γύψινο καλούπι του σώματος της Σάαρτζι Μπάρτμαν. Μια «Hottentot Αφροδίτη» που ταπεινώθηκε, εξευτελίστηκε και έγινε αντικείμενο ακραίας εκμετάλλευσης, έγινε σύμβολο για τους καταπιεσμένους και τους φτωχούς και βρήκε λύτρωση πολλά χρόνια μετά το θάνατό της.
Κοινωνικό αισθηματικό δράμα εποχής, Ην. Βασίλειο 2010
Σκηνοθεσία: Μαρκ Ρόμανεκ
Σενάριο: Άλεξ Γκάρλαντ (βασισμένο στο ομύνωμο βιβλίο του Καζούο Ισιγκούρο)
Μουσική: Ρέιτσελ Πορτμαν
Διάρκεια: 103λ
Παίζουν: Κίρα Ναϊτλι, Κάρεϊ Μάλιγκαν, Άντριου Γκάρφιλντ, Σαρλότ Ράμπλινγκ, Σάλι Χόκινς
Υπόθεση: Η Ρουθ, η Κάθι και ο Τόμι περνούν την παιδική τους ηλικία σε ένα φαινομενικά ειδυλλιακό οικοτροφείο. Καθώς μεγαλώνουν, ανακαλύπτουν πως έχουν συμβιβαστεί με την δύναμη της αγάπης που νιώθουν ο ένας για τον άλλον, ενώ ταυτόχρονα προετοιμάζονται για την πραγματικότητα που τους περιμένει έξω στον κόσμο.
Παίζεται : Βακούρα 1
ΜΑΥΡΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ (VENUS NOIRE)
Κοινωνικό δράμα, Γαλλία, Ιταλία, Βέλγιο 2010
Σκηνοθεσία: Αμπτελατίφ Κεσίς
Παίζουν: Γιαχίμα Τόρες, Αντρέα Ζάκομπς, Ολιβιέ Γκουρμέ
Διάρκεια: 159λ
Υπόθεση: Παρίσι , 1817. Βασιλική Ακαδημία Ιατρικής. "Δεν έχω δει ποτέ ανθρώπινο κρανίο που να μοιάζει τόσο πολύ με το κρανίο ενός πιθήκου», λέει ο ανατόμος Ζωρζ Κουβιέ βλέποντας το γύψινο καλούπι του σώματος της Σάαρτζι Μπάρτμαν. Μια «Hottentot Αφροδίτη» που ταπεινώθηκε, εξευτελίστηκε και έγινε αντικείμενο ακραίας εκμετάλλευσης, έγινε σύμβολο για τους καταπιεσμένους και τους φτωχούς και βρήκε λύτρωση πολλά χρόνια μετά το θάνατό της.
Παιζεται : Ολύμπιον
Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ (COGUNLUK)
Κοινωνική, Τουρκία 2010
Σκηνοθεσία: Σερέν Γιτζέ
Παίζουν: Ερκάν Καν, Νιχάλ Κολντάς, Εσμέ Μαντρά
Διάρκεια: 110λ
Υπόθεση: Ο Μερτκάν, 21 ετών, ζει στην Κωνσταντινούπολη. Η ζωή του είναι σταθερή και προβλέψιμη, αλλά δεν τον γεμίζει. Μένει στο σπίτι των γονιών του, είναι το παιδί για όλες τις δουλειές στα γραφεία της κατασκευαστικής εταιρείας του πατέρα του, και διασκεδάζει με τους κολλητούς του σε εμπορικά κέντρα και ντισκοτέκ. Όταν γνωρίζει την Γκιλ, Κούρδη από την Ανατολική Τουρκία, ο άχαρος Μερτκάν αρχίζει να αποκτά λίγη αυτοπεποίθηση και μοιάζει να μπορεί να αντιταχθεί στους καταπιεστικούς γονείς του. Ο πατέρας του, όμως, αρνείται κάθε σχέση με "τους ανθρώπους αυτούς που θέλουν να διχάσουν τη χώρα μας". Θα είναι άραγε ο Μερτκάν αρκετά δυνατός ώστε να μην γίνει το είδος του ανθρώπου που ο πατέρας του θέλει να τον κάνει;
*Συμμετοχή στο Φεστιβάλ Βενετίας 2010
Παίζεται : Π. Ζάννας
ΔΕΣΜΟΙ ΑΙΜΑΤΟΣ (MIRUSH)
Κοινωνικό, Νορβηγία 2007
Σκηνοθεσία: Μάριους Χόλστ
Παίζουν: Μιριάνα Καράνοβιτς
Υπόθεση: Μετά το θάνατο του μεγαλύτερου αδερφού του, ο 15χρονος Μιρούς αποφασίζει να φύγει από το Κόσοβο και να αναζητήσει στη Νορβηγία τον πατέρα του, ο οποίος είχε εγκαταλείψει την οικογένειά του πριν από πολλά χρόνια.
Παίζεται: Π. Ζάννας
ΟΙ ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΡΑΪΒΙΚΗΣ: ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΝΕΡΑ
Περιπέτεια εποχής, ΗΠΑ 2011
Σκηνοθεσία: Ρομπ Μάρσαλ
Σενάριο: Τεντ Ελιοτ, Τέρυ Ρόσιο, Τιμ Πάουερς
Μουσική: Χανς Τσίμερ
Παίζουν: Τζόνι Ντεπ, Κίρα Ναϊτλι, Πενέλοπε Κρουθ, Τζέφρι Ρας, Κιθ Ρίτσαρντς
Διάρκεια: 141λ
Υπόθεση: Ο κάπτεν Τζακ Σπάροου μπλέκει σε νέες περιπέτειες, όταν συναντά την Αντζέλικα, μια γυναίκα από το σκοτεινό παρελθόν του. Σαστισμένος από την αναπάντεχη επανεμφάνισή της στη ζωή του, κι ενώ προσπαθεί να καταλάβει αν εκείνο που την τράβηξε κοντά του είναι η… ακαταμάχητη γοητεία του ή η σφοδρή της επιθυμία να ανακαλύψει την θρυλική “Πηγή της Αιώνιας Νιότης”, ο Τζακ καταλήγει αιχμάλωτος του φοβερού και τρομερού Μαυρογένη – του κουρσάρου που τρέμουν όλοι οι πειρατές! Στα μάτια του Τζακ, ωστόσο, η πανούργα Αντζέλικα φαντάζει πολύ πιο επικίνδυνη από τον διαβόητο αρχιπειρατή...
Παίζεται:
- Βακούρα 2,
- Ναταλί,
- Πλατεία 1(3D), 3(3D), 4, 5(3D), 7,
- Village Cosmos 3, 4 (3D), 5(3D), 6(3D), 7, 8, 9, 10, 11,
- Ster Μακεδονια 1 (3D), 2, 8, 9, 10, 11 (3D),
- Ster City Gate 1, 3, 6, 7 (3D), 8(θερινή αίθουσα)
Σχόλια