ΠΑΡΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΛΑ...


ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΗΜΕΙΟ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ (ΕΓΝΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ) ΣΤΙΣ 12.00 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ (για τις υπόλοιπες πόλεις ενημερώσου με ένα κλικ στην αφίσα και με δεύτερο κλικ στο www.podilates.gr

ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΠΟΔΗΛΑΤΟΠΟΡΕΙΑ

1 ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ ΔΙΚΤΥΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ Δημιουργία αξόνων αποκλειστικής χρήσης για ποδήλατα και πεζούς που θα ενώσει δυτική με ανατολική Θεσσαλονίκη και στην συνέχεια επέκταση με κάθετους άξονες. Η υλοποίηση του στόχου μπορεί και πρέπει να ξεκινήσει με κατάλληλη παρέμβαση στην υπό διαμόρφωση νέα παραλία.

2 ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΘΕΙ Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ-ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ Να επιτραπεί η μεταφορά ποδηλάτων με τα μέσα μαζικής μεταφοράς .

3 ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΘΕΙ Ο ΔΥΣΜΕΝΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΔΗΛΑΤΗ ΑΝΑΧΡΟΝΙΣΤΙΚΟΣ Κ.Ο.Κ. Ο ελληνικός Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας δεν λαμβάνει υπόψη το ποδήλατο και δεν περιέχει ειδικά σήματα κυκλοφορίας που να ρυθμίζουν την κυκλοφορία ποδηλάτων. Η λογική του Κ.Ο.Κ. πρέπει να αλλάξει ώστε να προστατεύει και να προωθεί την μετακίνηση με ποδήλατο. Να ενσωματωθούν στον Κ.Ο.Κ. οι τροποποιήσεις που έχουμε καταθέσει.

4 ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ Υβριδικά αυτοκίνητα που καταναλώνουν ελαφρώς λιγότερη βενζίνη από τα συμβατικά επιβραβεύονται με την κατάργηση των τελών κυκλοφορίας. Το ποδήλατο, το πιο καθαρό και ήπιο μέσο μετακίνησης εξακολουθεί να πληρώνει ΦΠΑ 19%.

5.ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΔΙΚΤΥΟ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ Σε συγκεκριμένα σημεία της πόλης (πλ.Βαρδαρίου, Αριστοτέλους, Καμάρα) είναι δυνατό να διατίθενται ποδήλατα για δημόσια χρήση τα οποία να μπορούν να προμηθεύονται ΔΩΡΕΑΝ για συγκεκριμένη ώρα οι πολίτες με την χρήση πιστωτικής ή άλλης ειδικής κάρτας· οι χρήστες θα «ξεχρεώνονται» τα ποδήλατα όταν τα αφήνουν στο πλησιέστερο γι' αυτούς επόμενο σημείο διάθεσης.

6. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ Ενημέρωση των πολιτών για την χρησιμότητα του ποδηλάτου και τα οφέλη από την μετακίνηση με αυτό πέρα από τις γιορτινές ετήσιες εκδηλώσεις.


Σχόλια

Ο χρήστης BOSKO είπε…
Να, κάτι τέτοια γίνονται και οι ελληνικές πόλεις πα' να μοιάσουν σε λίγο Amsterdam!
Ο χρήστης igkros είπε…
@ bosko

Από το να βλέπω μια τεράστια σειρά με δεκάδες αυτοκίνητα σταματημένα από το μποτιλιάρισμα κουβαλόντας το καθένα μόνο ένα άτομο (που το πιο πιθανό είναι να κατεβαίνει για πλάκα στο κέντρο)και το διπλοτριπλοπαρκάρισμα να μας έχει σπάσει τα νεύρα καλύτερο το Αμστέρνταμ φίλε μου. Μη σου πω για τα εργοτάξια του μετρό, τα ζήσατε στην Αθήνα και ξέρεις τι φόλα είναι.
Ο χρήστης Roadartist είπε…
Πρέπει να πάρω επιτέλους την απόφαση να αγοράσω ποδήλατο.. Είναι συνεχώς μια σκέψη που τιτιβίζει το μυαλό μου alps. Βέβαια μένω στο κέντρο της Αθήνας..αλλά νομίζω αξίζει.. Ελπίζω σύντομα να είμαι μια απο όλους εσας.. :)
Ο χρήστης Unknown είπε…
egw pou exw podhlato de nomizw na to xrhsimopoihsw sthn polh! kai mh me peis pali kakia, alla otan ma8oun oi odhgoi na sevondai tous podhlates tote isws parw ki egw apofash na katevw kendro kanondas petal!mexri tote omws 8a exw gerasei kai mallon 8a kinoumai me karotsaki!!
;)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΛΙΣΤΕΣ

Ο Ιρλανδός του Μ. Σκορτσέζε είναι η ταινία της χρονιάς για το National Board of Review

ΣΤΕΡΕΟ ΝΟΒΑ - ΝΕΑ ΖΩΗ 705 (ΤΟ ΣΑΟΥΝΤΡΑΚ ΜΙΑΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΕΡΘΕΙ ΠΟΤΕ)